wtorek, 28 lutego 2017

Zdrowe wybory z Optima Cardio Potas+


Dzięki stronie streetcom.pl 
mam możliwość testowania   


Jest to margaryna o obniżonej zawartości tłuszczu z dodatkiem steroli roślinnych oraz potasu.





Wg producenta oraz informacji zawartych na opakowaniu margaryna 

skutecznie obniża poziom cholesterolu oraz
 pomaga w utrzymaniu prawidłowego ciśnienia krwi.

 


30 gramów Optima Cardio Potas+ dziennie stosowanych przez 2-3 tygodnie w połączeniu  ze zdrowym trybem życia oraz zróżnicowaną i zdrowa dietą obniży poziom cholesterolu o 7-10%
(wg informacji producenta)




Ja problemów z cholesterolem nie mam, ale wypróbowałam margarynę Optima do smarowania pieczywa, smażenia i duszenia.
Nie ma dominującego smaku. Dobrze się rozsmarowuje, a podczas smażenia nie kopci i nie dymi.
Szczerze ją polecam jako uzupełnienie codziennej diety.

 


Zachęcam do odwiedzenia strony http://optymalnewybory.pl/ 
znajdziecie tam wiele przydatnych informacji na temat zdrowia,
 ciekawe przepisy, kreator kanapek oraz ciekawostki.

Chcesz tak jak ja zostać testerem ? 
poznawać nowości, testować ,dzielić się nimi ze znajomymi i recenzować?


3 komentarze:

Aneta pisze...

wygląda rewelacyjnie :D

Julcia pisze...

Ciekawy wpis
Dzięki, będę odwiedzać:)

Anonimowy pisze...

Myślę, że większe znaczenie ma tu raczej ten zdrowy tryb życia, ale optima cardio też pewnie nie zaszkodzi. Jak ktoś ma problemy z cholesterolem to te parę % mniej to już coś. Odpukać, ja na razie nie mam
Pozdrawiam i zapraszam też do mnie po darmowe próbki różnych produktów darmobranie.com.pl