wtorek, 2 kwietnia 2013

Kolejne Testowanie - Kupiec


Przed Świętami otrzymałam kolejną paczkę od firmy Kupiec z produktami do smakowania.

Tym razem w paczce znalazły się:

Otręby owsiane
Ryż pełnoziarnisty
Wafle ryżowe
Cukier puder
Kasza manna semolina
Owsianka jabłko z cynamonem

Otręby to podstawowy produkt mojej diety.
W kuchni stosuję owsiane,pszenne  i żytnie
oraz otręby granulowane np.truskawkowe z którymi robię pyszne koktajle
przepis już jutro na blogu.

Ryż pełnoziarnisty mimo iż gotuje się dłużej niż zwykły jest zdrowszy i bardzo smaczny.

Wafle ryżowe to szybka przekąska zarówno bez dodatków
jak i z dodatkami typowymi dla kanapek,
sery i serki,wędliny,warzywa lub dżem

Cukier puder wykorzystałam do ciast w Święta
( posypałam nim babkę i kołacz z serem)

A owsianka to szybka przekąska na ciepło,idealna do pracy na drugie śniadanie.

Produkty Kupiec spełniają moje wymagania i zawsze są na liście moich zakupów.


Pozdrawiam
Olcia



logo ze strony producenta

1 komentarz:

Ola pisze...

Ja również często korzystam z produktów tej firmy, ale owsianki z jabłkami i cynamonem jeszcze nie widziałam w żadnym sklepie.. a szkoda..
Pozdrawiam i zapraszam www.mybettermeals.blogspot.com