sobota, 2 marca 2013

Testowanie gadżetów kuchennych Fackelmann




a'propos pieczenia tortu przetestowałam "piłę" do biszkopta
 którą dostałam od firmy Fackelmann(Zenker).

Niezwykle prosta w obsłudze i przydatna rzecz w kuchni.
Mój biszkopt nigdy nie był tak równo przekrojony.

Wystarczy biszkopt położyć na blacie np. stołu,
część tnącą ustawić na odpowiedniej wysokości i przyłożyć do ciasta,
ruszając "piłą" na boki biszkopt niemal sam się przekroi.

Żyłka jest bardzo ostra, nie kruszy ciasta,
z niezbyt wysokiego biszkopta udało mi się wyciąć 3 równe blaty na tort.

Polecam ten gadżet dla początkujących "cukierników amatorów" ;)






Kolejny gadżet jaki wypróbowałam do łyżka do oddzielania żółtka od białka jaja,
zawsze wydawała mi się zbędną rzeczą w kuchni,ale jest bardzo praktyczna.

Wystarczy położyć ja na miseczce, wbić jajko,
lekko poruszać a białko niemal samo oddzieli się od żółtka,
bez obawy że żółtko wpadnie do białka.
Wygodne, szybkie w myciu i praktyczne.


Polecam


logo pobrane z  TEJ strony

Brak komentarzy: