wtorek, 22 stycznia 2013

Czekoladki z chrupiącym nadzieniem malinowym

Pierwsze na blogu ale nie ostatnie.
Wczesniej już robiłam czekoladki ale zazwyczaj za cienko smarowalam foremki czekolada
 i musiałam wyjadać je wprost z foremek ;)
Te czekoladki są pyszne i niedrogie,i fajnie chrupią :)


Składniki
na 12 czekoladek

60 gram mlecznej czekolady
40 gram gorzkiej czekolady
1 wafel ryżowy Kupiec
2 łyżki konfitury malinowej(lub dżemu)
łyżka syropu malinowego

Wykonanie

Wafel ryżowy KUPIEC pokroić drobno i wymieszać z syropem malinowym i konfiturą lub dżemem.
czekolady rozpuścić razem w kąpieli wodnej.
Wysmarować foremki na czekoladki trzykrotnie(po każdej warstwie odstawić do zamrażarki na 5 minut)
Nadzienie nałożyć do 3/4 wysokości foremek i wylać resztę czekolady.
Odstawić do lodówki na kilka godzin


SMACZNEGO

6 komentarzy:

Unknown pisze...

Mmm, wyobrażam sobie ten cudowny smak :)

Anna Loska pisze...

Ślicznie Ci wyszły! U mnie też ostatnio było czekoladkowo :)

Luka Li pisze...

Wyglądają słodko:)

Anonimowy pisze...

Hej:) a gdzie kupiłaś takie foremki? Jedna kupiłam kiedyś całkowicie przypadkowo, ale już ich tam nie ma, wszędzie indziej om 30zł kosztują

Olcia pisze...

w biedronce,albo na allegro,juz nie pamietam bo kupowałam i tu i tu :)

Anonimowy pisze...

Dziękuję:) ale właśnie dziś byłam w biedronce i kupiłam 3 sztuki:):):) w zeszłym roku były tam i teraz też widzę, ze się pojawiły :) całe 6zł kosztują :)