niedziela, 6 stycznia 2013

Był konkurs,jest nagroda


Na blogu Kulinarna Mekka ,
Basia Ritz organizowała przed świętami konkurs w którym do wygrania były 3 książki autorki.

Jestem jedną z trzech szczęśliwców które taką książkę otrzymały.

Kopertę otwierałam z bijącym sercem,
z gęsią skórką na plecach czytałam kilka słów
które Basia do mnie napisała.
Przeczytałam cały wstęp i wszystkie przepisy
(dobrze że synek akurat miał drzemkę a obiad miałam już przygotowany wcześniej ;)

Książka jest naprawdę wspaniała.
Basia Ritz zrobiła kawał dobrej roboty przy tworzeniu książki.
Przepisy są czytelne, niezbyt trudne, a duże zdjęcia sprawiają
że niemal czuję zapach potrawy na którą patrzę.
Są "dopicowane" w każdym szczególe,
w każdej kropelce sosu na talerzu,
tam nic nie jest przypadkowe...
widać, że autorka przykłada ogromną wagę do sposobu podania,
o czym zresztą w książce wspomina :)

Pochwalę się jeszcze autografem od Basi :)

I jeszcze raz bardzo,bardzo dziękuję Basi za wygraną :*
a resztę napisałam w mailu ;)

1 komentarz:

kulinarna mekka pisze...

olu, przepraszam, że dopiero teraz piszę, ale byłam strasznie "zalatana"...

dziękuję za piękne słowa, cieszę się, że książka się podoba!

ściskam cię serdecznie, basia.