niedziela, 6 stycznia 2013

Szczupak w papirusie-pieczony

Pomysł na....
inne wykorzystanie papirusa z Winiary.
Szczupak tak upieczony jest delikatny,z chrupiącą skórką....


Składniki
dla 2 osób

szczupak
2 papirusy z Winiary
pieprz cytrynowy



Wykonanie

Oprawiona rybę dokładnie umyć i wysuszyć ręcznikiem papierowym.
Odciąć ogon i płetwy i przekroić rybę na 2 części.
W środku oprószyć pieprzem cytrynowym



Rybę zawinąć w papirus(każdy kawałek osobno) i spiąć wykałaczkami.
Piec w piekarniku w 180 stopniach około 45 minut.
Następnie odwinąć rybę z papirusa i dopiec 10-15 minut aby była chrupiąca.

Ja rybę podałam z sosem chrzanowo-jogurtowym.


SMACZNEGO



przepis bierze udział w akcji...

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

chyba komus poszlo na mozg tyle czasu piec rybę

Olcia pisze...

na mózg poszedł mi tylko pyszny smak rybki od Tatusia :) pozdrawiam Anonimowy

Anonimowy pisze...

no i mam problem z długością pieczenia. Przeczytałam kilka przepisów na pieczenie szczupaka. W jednych piecze się go 45 minut w innych 15. Ja kupiłam dzwonka o szerokości 7 cm. Czy to ma znaczenie? Czy dzwonka mam piec 15 minut a całego 45 ? Boję się eksperymentować bo to droga rybka.