poniedziałek, 3 września 2012

Sałatka z tortellini

Pyszna,szybka i sycąca sałatka.
wspaniała jako przekąska, a ja
podałam zamiast ziemniaków do kotletów drobiowych;)

Składniki
opakowanie tortellini( u mnie tricolor)
puszka groszku
puszka kukurydzy
2 pomidory
3-4 ogórki kiszone
papryka czerwona
2 łyżki majonezu
3 łyżki jogurtu naturalnego typu greckiego light
pieprz,sól

Wykonanie
Tortellini ugotowac wg,przepisu podanego na opakowaniu-przelać zimną wodą i wystudzić.
Groszek i kukurydzę odsączyć na sitku.
Pomidory,paprykę i ogórki pokroić w kostkę.
Wymieszać wszystko razem doprawiając solą i pieprzem.
Jogurt wymieszać z majonezem i polać sałatkę.
SMACZNEGO 

5 komentarzy:

Madleine pisze...

musi byc pyszna!

FiolQak pisze...

no to dziś mam zamiar ja zrobić, dzięki za kolejny fajowy przepis

Gosia pisze...

Uwielbiam takie sałatki, jutro mam w planach taką zrobić, ja kupuję tortellini z farszem np z lidla, z serem i szpinakiem:)

Margaretkaw pisze...

Kupiłam ostatnio tortelini, więc skradnę Twój pomysł :)

Anonimowy pisze...

super przepis,bardzo smaczna na pewno zagości na dłużej
pozdrawiam asia