sobota, 16 marca 2013

KUPIEC crunchy z pomarańczą i czekoladą



 Crunchy z pomarańczą i czekoladą
kolejny produkt jaki otrzymałam w paczce do testowania

Chrupiące, chrupiące i jeszcze raz cudnie chrupiące
Uwielbiam takie przekąski.
Idealne do sałatek owocowych,mleka,jogurtu,kefiru
jako posypka na deser,lody

Słodkie,z dodatkiem pomarańczy i groszków czekoladowych



Ja zjadłam z jogurtem naturalnym wymieszanym z łyżeczką ciemnego kakao.

Idealna przekąska.
Opakowanie z wygodnym zipem ułatwiającym przechowywanie produktu.
waga 250 gram(5 sugerowanych porcji) 



moja ocena
3/5

dlaczego?
przeraził mnie skład produktu
kilka rzeczy nie spodobało mi się w nim jak np
emulgatory,tłuszcz,cukier, środek żelujący,
zamiast skórki pomarańczy jest żelowany sok z pomarańczy i jabłek z dodatkiem kilku "cudów"
i wiele innych....

naprawdę szkoda, kolejny naprawdę smaczny produkt z wadami "ukrytymi" na etykiecie


Skład i wartości odżywcze

logo pobrane ze strony kupiec.pl

Brak komentarzy: