wtorek, 12 marca 2013

Pierogi z kapustą i grzybami

Mam w zamrażarce troszkę zamrożonych grzybów,
idealne jak złapie ochota na pierogi z kapustą i grzybami....
pycha

Składniki

na ciasto3 szklanki mąki pszennej
szklanka gorącej wody
łyżeczka soli

farsz0.5 kg kiszonej kapusty
grzyby(ilość wedle uznania ja miałam dużą porcję zamrożonych podgrzybków)
1 cebula
2 łyżki oleju
przyprawy


Wykonanie

Kapustę ugotować(około 30 minut)
Grzyby gotować do miekkości w osolonej wodzie(ja gotowałam ponad godzinę)

Wystudzoną i odciśnięta z wody kapustę drobno poszatkować,
wystudzone grzyby zmielić(można w maszynce do mięsa ja zmieliłam na "ciapkę" mikserem).
Cebulkę drobno posiekać i zeszklić na oleju.
Składniki razem wymieszać doprawiając Białym pieprzem i solą.
Składniki na ciasto zagnieść, cienko wałkować wykrawćc kółka, nakładać farsz i lepić pierogi.
Gotować 3-4 minuty w osolonej wodzie.
Podawać okraszone podsmażoną cebulką.
Ja posypałam prażoną cebulką Skworcu.

SMACZNEGO


Brak komentarzy: