poniedziałek, 12 listopada 2012

Aromatyczne testowanie z firmą PRYMAT



Dziś odwiedził mnie kurier z paczką od firmy PRYMAT.
Doskonale wszystkim znana firma produkująca przyprawy, mieszanki, musztardy, marynaty do mięs i wiele innych produktów.

Zaskoczyła mnie zawartość paczki i ilość przesłanych przypraw.
sczególnie ucieszył mnie młynek z kolorowym pieprzem.
Niezwykle aromatycznym i smakowitym dodatkiem do dań.

Akurat zaczynałam gotować zupę( z ulubionych serc drobiowych,pieczarek i chilli) i pomyślałam o dodaniu kilku nowych smaków do mojego dania.
Ale o zupie w następnym wpisie ;)


W paczce znalazły się:

Przyprawy i zioła jednoskładnikowe:

Pieprz czarny ziarnisty
Pieprz ziołowy
Papryka słodka
Owoc jałowca
Cebula suszona
Kminek cały
Czosnek staropolski
Gałka muszkatołowa mielona
Imbir mielony
Sól czosnkowa
Natka pietruszki
Oregano
Majeranek

Z mieszanek przypraw:

Przyprawa do ziemniaków
Przyprawa do kurczaka
Przyprawa do kurczaka po staropolsku
Przyprawa do bigosu i dań z kapusty
Przyprawa do wieprzowiny

oraz marynaty:

w płynie szlachecka
w płynie klasyczna
w proszku pikantna
w proszku słodko-kwaśna
oraz wspomniany wcześniej młynek z kolorowym pieprzem oraz list od firmy i zestaw przepisów.



 

Teraz troszkę o przyprawach marki Prymat
Na każdym opakowaniu znajduje się skład,opis przyprawy(zastosowanie a w przypadku ziół i przypraw egzotycznych miejsce odkrycia)
oraz przepis na danie z wykorzystaniem danego smaku.
Z takiej ilości przypraw na odwrocie opakowania żaden przepis się nie powtarza.
Myślę że któryś z tych przepisów wybiorę i ugotuję wg sposobu przygotowania podanego na opakowaniu.

Brak komentarzy: