środa, 6 lutego 2013

Moje nagrody



Wczoraj czekała na mnie w domu miła niespodzianka.
Dotarła do mnie w ekspresowym tępie paczka z moją wygraną w konkursie



2 cudne miseczki do ryży z japońskiej ceramiki z firmy Nagomi.
świetnie zapakowane w kawałek japońskiej gazety
(oczywiście zachowam na pamiątkę ;)
Miseczki można zamówić( lub nacieszyć oko) na TEJ stronie.

A przy okazji bardzo dziękuję za wygraną a Was zapraszam na bloga
gdzie znajdziecie wiele inspiracji kulinarnych...


Kilka dni wcześniej po dość długim oczekiwaniu na przesyłkę dotarła także nagroda od
WINIARY w postaci 3 deserów(foto)
Wygrałam je jakiś czas temu na Blogu Mienty.

Miencie Bardzo dziękuję za zabawę i wygraną.
a Was zapraszam na Blog Mienty
cudne zdjęcia, stylizacja zdjęć, potrawy i przepisy.....



Pozdrawiam Olcia


Brak komentarzy: