wtorek, 12 lutego 2013

Smakowanie/ testowanie Royal Brand


Rozpoczęłam nowe testowanie z firmą Royal Brand
Bardzo się ucieszyłam z nowej współpracy, szczególnie jak otrzymałam paczkę.

Niesamowite zestawy przypraw
skomponowane smakowo gotowe aby dodać do dania.
Nie są to zwykłe FIXy takie jak oferowane są nam w sklepach przez wiodące na rynku firmy

Przyprawy Royal Brand są naturalne, bez dodatku niepotrzebnych konserwantów i innych chemii.
Szczególnie ucieszyłam się jak zobaczyłam słoiczek, a w nim sól morską cytrynowa.
Odrazu ją otworzyłam i poczułam cudny zapach cytryny,
 sól idealnie nadaje się do ryb.

Każdą z mieszanek Royal Brand jaka otrzymałam,
po przyrządzeniu potrawy opisze.
Jedną już wypróbowałam ;)
recenzja wkrótce....

Zobaczcie sami jakie cudeńka dostalam.














1 komentarz:

Unknown pisze...

Fajna paczuszka :) Ja czekam na przyprawy od tej firmy od listopada :(