środa, 13 lutego 2013

Ryba po bengalsku z kardamonem

Pierwsza mieszanka przypraw firmy Royal Brand jaka wypróbowałam.
Opis poniżej :)
PS.60 tysięcy wyświetleń mi stuknęło:)
dziękuję




Składniki

1/2 opakowania mieszaki Royal Brand do Ryby po bengalsku z kardamonem
2 filety z dowolnej ryby morskiej
woda
sól morska cytrynowa Royal Brand


Wykonanie

Sposób przygotowania opisany jest na opakowaniu.
Ja ryby umyłam, wysuszyłam,pokroiłam na mniejsze Kawałki i
obsmażyłam na patelni bez tłuszczu.
Podlałam 1/3 szklanki wody i dodałam mieszankę przypraw Royal Brand.
Zakryłam pokrywką i całość dusiłam 10 minut.
A następnie bez pokrywki na większym ogniu(aby odparować nadmiar wody) kolejne 5 minut.

W między czasie spróbowałam sosu w którym brakowało mi tylko soli,
dodałam wiec odrobinę soli morskiej cytrynowej Royal Brand.


Podałam z brązowym ryżem.
Wyszło wyśmienite.
 Idealnie skomponowane smaki(no z wyjątkiem małej ilości soli,
ale dla niektórych to nie minus a plus)

moja ocena
4/5



użyłam

skład mieszanki to:
imbir, kurkuma, sól, papryczki chili, czosnek, cebula, kardamon, kolendra

Brak komentarzy: