piątek, 1 lutego 2013

Cudne sztućce od Peggi-moja nagroda

Moja wygrana w konkursie u Peggi

zadaniem było przygotowanie dla autorki bloga propozycji na "śniadanie do pracy"
moja tortilla z warzywami,wędliną i serem zwyciężyła:)
Niedługo przepis pojawi się na moim blogu.

Peggi bardzo dziękuję za zabawę i wygraną.
a Was zapraszam na blog Peggi,znajdziecie tam mnóstwo ciekawych inspiracji kulinarnych
m.in. czekoladowe ciasto z kaszą gryczaną....mniam...

PS.sztućce odrazu znalazły właściciela,mój synek(niecałe 3 lata)
 chodził z nimi 2 godziny i chwalił się wszystkim domownikom po kilka razy...

pozdrawiam
Olcia

3 komentarze:

Żaba w kuchni pisze...

Ale pieknie wyglądają. Swietna nagroda

Karolaa pisze...

Śliczne, gratuluję :)

peggi pisze...

Trochę się tu spóźniłam, ale cieszę się że nagroda sprawiła radość :-)