piątek, 22 lutego 2013

Smakowanie Nuggetsy klasyczne Prymat




Postanowiłam przygotować gotową mieszankę-ciasto do nuggetsów klasycznych z firmy Prymat.

Proszek z opakowania należało wymieszać z wodą, maczać w tym mięso z kurczaka i smażyć na patelni.

Ja zrobiłam troszkę inaczej,tzn mięso przyprawiłam po swojemu,
pokroiłam nie na małe kawałeczki a na długie paski,
i smażyłam na patelni tylko przetartej olejem



Moja opinia?

Wole sama przygotować ciasto naleśnikowe do nuggetsów.
Wiem ze jest bez chemii i doprawione wg mojego smaku,
jednak nie dla każdego takie ciasto jest proste do wykonania,
więc wtedy mogą sięgnąć po taką mieszankę z Prymatu.

moja ocena to 3/5
chociaż mężowi nawet smakowało dał 4/5

Prezentują się całkiem nieźle,
myślę że jakby dodatkowo doprawić ciasto lub podać z pikantnym dipem było by smaczne danie.




Brak komentarzy: