środa, 26 czerwca 2013

Żubróweczka....domowa?

 
 
Ze sklepu internetowego http://www.skworcu.com.pl/ dostałam do testowania m.in trawę żubrówkę
cena 1.23 zł za 10 źdźbeł.
 
 
 
 



 Umieściłam 2 źdźbła w wódce czystej i dodałam 2 łyżeczki cukru waniliowego domowego
 
zakręciłam,dobrze wstrząsnęłam i schowałam w ciemne miejsce.
 
 
 
 
..........zapomniałam o niej na 2 długie tygodnie
 
 



 
 
 
 
Po tym czasie do szklanki wsadziłam 4 kostki lodu,
do połowy nalałam żubróweczkę i dolałam soku jabłkowego.
 
 
powstał pyszny drink
może i lepszy od tego z oryginalną żubrówką?.....

 
jak widać wódka zmieniła kolor na lekko zielony,
cukier się rozpuścił,pływały tylko maleńkie kawałeczki wanilii.
W smaku słodka,z zapachem trawy żubrowej.
 
Naprawdę polecam....



logo ze strony sklepu

2 komentarze:

Emma pisze...

wow, to dopiero historia :)
super!

Dusia pisze...

też taką robię, a trawkę mam po znajomości ;)